orkar inte...

Kalla mig dum, småsint, vad ni vill! Men jag blir faktiskt skitledsen när man sitter och planerar en kul grej med en kompis ( i detta fall åka ner till Uppsala och gå på 3D-bio ) och några dagar senare få reda på att hon gick på den filmen i Gävle istället, med en annan kompis. Utan att fråga mig. Och då hade vi faktiskt pratat om vad som skulle göras på kvällen.

Så, säg att jag överreagerar, men då känns det faktiskt som att mina kompisar inte kunde bry sig mindre om mig, eftersom att dom tydligen inte ens vill att jag ska följa med på bio?

Och kom inte med några dumma jävla bortförklaringar nu, för era ord betyer inte särskilt mycket alls för tillfället!


Kommentarer
Postat av: monia

fifan va dålig stil :/

2010-03-07 @ 17:09:20
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emme

men taskigt :/ - gå med mig iställe ;P jag skulle iaf inte dissa dej :) <3

2010-03-08 @ 21:53:03
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0