världsligt!

First of two:
Har suttit som världens mest (hm, dedicated på svenska, vad heter det? Vad bra det hade varit med en Hero nu, som har translate-program!!! ;( vill HA! NU!!) hängivna nörd och tittat på youtube-videos om den ack så efterlängtade Hjälten, Urban Brun. En av de bästa "serierna" men klipp har PocketNow lagt upp. Det är skitbra videos i bra kvalitet där han visar uppackning av telefon, first time setup (översätt det själva, tack. Jag orkar inte), mjukvaran - dvs Android och Sense UI -, Widgets, Android market, ALLT! Det är verkligen skitbra grejer alltså!
Känns som jag kan telefonen utan och innan redan! Och dessutom lär man sig massa bra saker som är väldigt nyttigt att veta i förhand, innan man börjar använda sin HTC. Till exempel, att ordna upp sitt Google-konto (om man har ett, annars skaffa!), fixa så man har Google checkout så att man kan betala för sakerna i Android market (dom applikationer som kostar), och så himla mycket mer jättepraktiska saker!
Cred och stående ovationer till PocketNow!

Second of two:
Jag har nyligen suttit och råfilat alla mina naglar så dom är touch-screen-vänliga! :)

Summering:
I COULD NOT BE MORE READY FOR MY HERO!!!!
Det enda jag saknar nu är själva telefonen! Och felia är såklart segast i världen så måste vänta till på måndag för att ringa, och då kanske jag får veta om dom skickat paketet ens :( Det som stod "Beräknad leverans: 2010-03-22" när jag beställde. Alltså, på måndag. Dumma, dumma telia!

Men sen, när den har kommit! Då har jag och syster en plan! Eftersom det kommer behövas ladda batterier, och vi ska sätta på Invisible Shield displayskydd, så ska vi fixa sistnämnda innan vi börjar ladda, vänta 24 h sen börja leka :D WihOO vad jävla övertaggade vi är! Och det bästa, är att inga förväntningar kommer att bli... svikna? Jag vet inte, jag kan inte formulera mig nu. Men, vi hoppas inte för mycket om man säger så :) Vi vet att den är precis så härlig och AWESOME som vi föreställer oss, om inte bättre ändå :D IH! PEPP!!!!

Ha det bra allihoooopa, ursäkta för nörd-inlägget. Men jag är fett övertaggad, FETT!!!!
I'M MAD REALLY BAD BUT DON'T TELL MY MOM AND DAD!

Kommentarer
Postat av: Carro

trycker på gilla knappen Hihihihih

2010-03-21 @ 01:12:15
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: catherine

HARDCORE, sistaaH! x]

2010-03-21 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0