-

Jag orkar inte. Jag kan inte ens komma på en rubrik.
Är så jävla nere, less och deppig nu. Jag hatar att inte ha ett jobb. Hatar det!
Särskilt när man varit på intervju men ändå inte hör något.

Okej, om man skickar in via mail, tillsammans med tusentals andra. Då är det okej att inte meddela att man inte går vidare i processen. Men när man varit på intervju! Då är det väl inte så svårt att antingen ringa eller skicka ett *¤!%? massmail "Tyvärr fick du inte tjänsten". SVÅRT!?!?!?!?

Jag orkar verkligen inte med idag. Jag orkar inte med att alltid tänka "jag kommer inte få något jobb i sommar". Nog för att jag hade säkrat Krysset, men dom har jag ju inte hört från på över en månad, så det känns ju inte så troligt längre...
Nej, nu ska jag gå och lägga mitt värdelösa lilla huvud i soffan och hoppas att allt blir gratis så jag kan leva fram till augusti...

Livet suger ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0