åh, dessa dagar...

Dessa dagar då allt man planerat skiter sig...
Som idag, skulle jag vara hundvakt åt världens sötaste Sikitabus, men syster var sjuk så mina tjänster behövdes inte längre.

Jag sökte lite jobb istället, och ska ner på stan med ett cb imorgon. Efter intervju hos G4S, that is.
Resten av dagen sög, sov flera timmar och mår skit nu.. men vad ska man göra?

Jag är så trött på att vara arbetslös, jag har aldrig känt mig så trött på skiten som nu.
Och av någon konstig anledning, så gör jag så mot dom i min omgivning, att jag försöker hjälpa dom att slippa hamna i en situation som jag vet suger livskraften ur en.
Senast drabbad är min pojkvän. Har tvingat honom att söka tre jobb idag :D

Men imorgon blir det all about the jobs igen.. på förmiddagen iaf, sen tycker jag att Chefen är värd ett länge väntat besök med sandwichglass!

En tanke som ploppade upp sådär dumt och random... tänk vad skumt om några år, när vår generation har börjat som t.ex. lärare.. och bloggar. Tänk för våra elever.. kunna läsa sina lärares privatliv! Skumt...<><><>

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Du vet att du får komma och se efter henne när du vill! Ska ta och kolla om jag kan få en extranyckel till, som du kan ha ;)



Haha, sant det där med lärare och bloggar, du kanske får passa dig lite vad du skriver :D hihi



<3

2010-05-04 @ 23:27:54
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0