call me stupid!

Med all rätt, för jag är lite korkad. Och stolt över det! I get so many laughs out of it.

Men, bloglovin är ett underbart påhitt, särskilt om man följer tjuvlyssnat.se. Senaste inlägget där var om en, enligt mig, klyftig tjej med en idé mot våldtäkt. Precis innan du blir våldtagen, säg: JAG HAR AIDS! För ingen vill ju ha AIDS liksom.

Smart tjej tycker jag!

Sen, har man otur, så skulle ju kanske våltäktsmannen kunna vara en riktig ful typ, som också har AIDS... då har man riktigt oflyt.
Man får ju hoppas att våldtäktsmännen är ute inte har AIDS, för som om det inte skulle vara illa nog att man blir våldtagen och mår sjukt jävla dåligt över det, så får man en av världens sämsta sjukdomar också.

Ta nu inte detta för seriöst och tyck att jag är okänslig och elak som skriver så skämtsamt (lite iallafall) om våldtäkt. Jag vet hur illa det påverkar en människa, det är inget man skämtar om och verkligen inget som ska tas lätt på. Men börjar jag tänka på något som detta inlägg inleddes med, måste jag helt enkelt skriva ut det ur mitt system... annars kommer jag inte sluta tänka på det.

Därför, kärt folk, har jag en blogg överhuvudtaget.
To keep myself from insanity!

Ha det bra, så ska jag försöka med detsamma!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahaha fyfan va roligt, kan ju funka ;) hahaha

2010-05-13 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0