killing me slowly...

Den här jävla nacken. Usch.

Jag har haft så grymt ont i huvudet tack vare den gudagåva som håller det uppe, sen klockan fyra imorse. För då vaknade jag och hade såna spänningar i nack-hlvetet att jag inte kunde somna om på typ... 2 timmar. Minst.
Sen har det inte slutat sen dess...
Min underbara sambo var gullig och masserade mig tidigare, men det hjälpte bara tillfälligt.

Skulle ju mer än gärna gå till antingen kiropraktor eller sjukgymnast igen, om man bara hade råd med sånt.
Vilket ju för tankarna till arbetslöshet, och HEJ deprimerad resten av veckan.

Orkar inte tänka på det, finns inget som kan ta bort tankarna och jag bara... finns. Och är deprimerad. Hela dagarna. Hatar det.

Hade ju ett litet ljus i livet, men så hänger utorrent sig var man än klickar. Sug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0