2 intervjuer!

Ganska snart efter jag skrivit mitt förra inlägg så ringde telefonen - igen.
Okänt nummer. Vad glad man blir då. Inte ens min i övrigt awesome Android-app från Eniro (den visar vem som ringer, ifall dom finns med på eniro ofc) kan göra mycket nytta när det är dolt nummer.
Men, när man har sökt fyrtielva olika jobb så är det bara att anta att det är något av dem som ringer - and it was!

Ska på intervju i Borlänge på torsdagkväll. På Scandic. Ingen aning om vart det ligger. Men där kommer eniro till hjälp igen! Ah, underbara eniro!

Så, på en dag har jag bokat in två arbetsintervjuer. Hoppas det går bra :) Skulle hemskt gärna ha jobbet som jag ska intervjuas för på torsdag också, mest för att det är snabba pengar och så tror jag att det skulle få mig att utvecklas väldigt mycket som person - ge mig lite fler egenskaper kan man säga.
Hoppas bara att det är lika bra som min hjärna har intalat mig.. men det visar sig på torsdag!

Imorgon så ska jag vara en duktig högskoleelev och gå på VFU. Har ställt alarm och allt. Men ser inte ett dugg fram emot det. Usch. Vill bara att denna vecka ska vara över!
Hur lycklig och förväntansfull jag än blir över jobbmöjligheterna som dykt upp, så dras jag ner till en alltid rekordlåg botten varje gång jag tänker på VFU.

För att quota några gamla godingar:
Motivate me
I wanna get myself out of this!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Skansen ligger vid kupolen i borlänge.. Mot hagalund tror ja det va. Och blir MAX ska ja ha taxirabattt ;) PUSSA

2010-11-10 @ 10:34:05
Postat av: Emme

SV: haha ja, hyllan ska upp så fort jag får benen, syrran skulle leta efter dom :) och bordet kommer väl hit inom en snar framtid ^^



Hoppas du får jobbet :) på torsda

2010-11-10 @ 12:02:03
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0