and then some

Failade totalt att gå och lägga sig tidigt du.
Visst jag somnade före typ kl 22, helt otroligt! Men sen så vaknade jag kl 1 och har inte kunnat somna om sen dess.
Och jag försökte verkligen somna om också!

Jag gick upp på toa, drack vatten, tog ett par mackor, drack mjölk, låg i sängen i mörkret i flera timmar, provade fem olika kuddar, låg på spikmatta - INGET hjälpte!
Så när Rickard gick upp vid fyra och sen åkte till jobbet strax före fem, tänkte jag att jag kanske skulle kunna sova då jag slapp ligga och tänka "snart ringer hans alarm... snart så... när som helst".
Låg kvar i sängen i ca 40 minuter, men när jag ändå inte blivit tröttare så bestämde jag mig för att gå upp istället.

Kanske få något gjort?
Så försöker väl plugga lite nu, så kan jag bege mig ner på stan till kl 10.
Banka lite pengar och gå in på Kopparstaden och säga upp p-plats... för nu är äntligen Volvon såld! :)
Nu har vi bara en bil. Känns lite konstigt. Första gången vi bara har en bil.. hm.
Antar att man får vänja sig ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!

Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html



Du kan också anmäla dig till Veckans Bild :D

2010-11-22 @ 06:30:26
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0