arbetsintervju nummer 3

Jahapp. Till att börja med så kan jag säga att jag har fått ett jobb.
Det kräver dock att jag åker till Sundsvall och är där i tre dagar på introduktion. Mat och boende står företaget för, och man får ersättning för de tre dagarna. 100 kronor per dag.
Men ändå så tror jag det är värt, för jag har hört på privat håll (alltså inte från företaget själv) att det är ett roligt jobb. Det som sätter käppar i hjulen är att man måste åka bil dit. Och Forden är inte i skick för det nu. Nånting med hjullagret, och det är inte bra alls.

Efter det beskedet var jag ändå på intervju hos ElGiganten. Det var den längsta intervju jag varit på hittills, vilket faktiskt kändes bra. Seriöst, liksom. Inte som en annan fjutt på 10 minuter. Det känns så oproffessionellt.
Däremot har jag inte den blekaste om hur det gick. Det kan ha gått kanon, det kan ha floppat totalt.
Tjänsten är som säljare för tele/dataavdelningen. Och jag svarade uppriktigt och ärligt på alla frågor, så med det i åtanke hoppas jag att jag iallafall får komma på en andra intervju.
Men jag ska inte hoppas. Rolling with the punches.

Nu så ska det pluggas, men inte så mycket som jag hade tänkt. Jag kan inte fokusera så pass mycket.. men ska läsa igenom några av mina kurskamraters texter från förra veckan. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0