[blank]

Jag är en trött människa. Jag ska sova så hårt inatt så det inte är klokt åt det!
Jag har saknat min säng :) Den var värd varenda öre, tio gången om. Så skön är den.

Vad värre är - VFU börjar imorgon, och jag har inte förberett mig alls. Vi ska observera. Skriva ner typ allt vi ser. Skoj? Jag känner inte riktigt alls för det... hade varit annat om vi skulle bara vara med i fyra dagar, men att sitta och vara totalt alert, är inte min grej! Usch vad jag önskar att man kunde ta bort VFUn...
Ska nog göra ett face-to-facebesök hos en herr Göran och prata med honom, se om det går att göra något åt.
Så ska jag boka en ny tid med kuratorn, så kan jag prata med henne och hoppas att få en rekommendation att få typ specialutformat så jag kan få slippa det!
Jag skulle verkligen göra vad som helst. Fy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0