clueless

Jag tänker göra något jag aldrig gör, bara för att jag inte får skriva om det jag vill skriva. Det är en väldigt lång, men samtidigt enkel historia som jag helt enkelt inte tänker gå in på mer.
Detta hittade jag på min vän Amandas blogg, och det är nog den första på väldigt länge som jag faktiskt läste hela!

60 ärliga frågor om dig själv

1.vilket namn är ditt mellannamn? - Elin, som egentligen är mitt förstanamn
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 11.40
3. Är du i ett förhållande nu? - The one and only
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 20090908, en dag för tidigt! 
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? -
6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ett väldigt seriöst
8. Vem vet mest om dig? - Min syster <3
9. Vad gör du på fredagskvällar - Whatever fredagskvällarna erbjuder!
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Transformers.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej
12. Har du någonsin varit full? - Ja, väldigt mycket så också
13. Har du testat droger? - Nej

14. Röker du? - Nej

15. Snusar du? - Nej
16. Saknar du någon just nu? - Syster, mamma, pappa <3 

17. Hur mår du idag? - Kunde varit bättre, men bra med tanke på omständigheterna...
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Inkentinken!
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Packade för att flytta in i lägenheten i Bomhus skulle jag tro!
20. Bästa minnet från sommaren? - En av dagarna på stranden med min syster och Pojken!
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Underbaraste USA!
22. När var du där? - Oktober 2008

23. Är du rasist? - Inte enligt termens betydelse, nej.
 
24. Har du helt svenskt ursprung? - Så vitt jag vet, fast många tror annorlunda..?
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Sweden I tell you!
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Första advent, och en hel dag med julpynt!
28. Sköter du skolan? - Det har jag nog aldrig gjort, men jag klarar mig ändå!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Mitt slutbetyg från Samsam, som var över förväntningarna
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Full pott
31. Vilket ämne var det? - Ingen aning... tyska kanske
32. Har du fått IG på ett prov? - Det har jag säkert
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Jag skulle vara lycklig om jag ens kunde spela triangel, så.. nej! 
34. Anser du dig vara intelligent? - Ibland väldigt, ibland inte det minsta 
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - De senaste 433 dagarna i mitt liv!
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, mest den senaste tiden.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nån gång under en fjortisperiod, men jag började aldrig ens blöda. Inte min grej.
39. Har du haft sömnproblem? Rejäla.
40. Hur ofta gråter du? Varje dag nästan 

41. Vad gör du när du mår dåligt? Oftast så stänger jag det inom mig och för en vild inre diskussion.

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Min syster, och Rickard
44. Vilken klass går du i nu? Läser min första (och sista) termin på lärarprogrammet 
45. Vilken skola? Högskolan Dalarna

46. Har du varit otrogen någon gång? Aldrig hänt, kommer aldrig hända!
47. Har någon varit otrogen mot dig? Haha, bara i mina drömmar!
48. Är du stolt över dig själv? Över mig själv som person, men inte över vissa beslut jag fattat..
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag har lätt att förstå andras känslor.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Idag är en sån dag, när jag inte kan komma på något.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Det beror på folket. 
52. Cider eller öl? Cider... eller öl. Nej, cider.
53. Har du några talanger? Jag är bra på engelska, sägs det 
54. Vet du om någon är kär i dig? Jättekär!

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Min syster är min absolut bästa vän! Min lillebror och jag har en slags syskonkärlek :)
56. Vad står det i ditt senaste sms? Classified.
57. Hur lång är du? 170,5 centimeter!
58. Hur mycket väger du? 50. Aldrig mer, aldrig mindre, vad jag än gör! SUCKS!
59. Vilken storlek har du på kläder? XS/S, 34-36. Men köper ofta större för det är mysigare!
60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? Very much so, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0