förvarning

Imorgon ca 8:15 beger jag mig mot sköna Gästrikland, som har saknat mig så!
Skulle egentligen ha varit kvar i Dalarna... fan vad tråkigt det är att man inte kan skriva uttal. Seriöst. För när jag skriver Dalarna så uttalas det som en polack som pratar svenska som en spanjor... dallaRRRna. Typ.

Anywho, jag skulle haft seminarie till klockan 14.30, men fick skriva komplettering och maila in, så jag kan åka tidigt på morgooneeen! Awesome, mer lek, mer mys, mer allt!
Har egentligen så mycket mer jag skulle behöva ta tag i innan nästa veckas 5-dagar-VFU-from-hell, men.. jag orkar helt enkelt inte engagera mig just nu. So screw it.
Jag får väl göra det på söndagkväll. Eller nåt.

Det jag vill förvarna om är iallafall att jag inte kommer vara så aktiv, för jag orkar inte ta med mig laptop till Årsunda när det inte ens.... nooo, wait! Man kan koppla in Telia-nätverket i mobilen till datorn, O-HO-HO!! :D Dator is coming! Så, jag kanske bloggar ändå, haha!
AWESOME!

Jamen.. då har jag inget mer att säga. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: emme

I like it :P du måste hjälpa mig meeeeed :D vi får ta en dag där du får försöka visa, lära u name it :D . haha och förövrigt är så skoj när du skriver för man liksom ser dig framför sig när du typ säger det xD svårt att förklara när mitt ordförråd är skramligt...

2010-11-05 @ 12:45:48
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0