greener each day

Jag har varit duktig och gått idag med, håller verkligen uppe detta nu. Hela tre dagar hittills. Amazing!

Jag ska försöka skriva klart inlämningsuppgiften ikväll, så jag slipper tänka på den imorgon. Sedan är morgondagens promenad planerad: ner till stan för att titta på skor! Måste nämligen införskaffa ett par arbetsvänliga sådana, mina tygskor håller inte måttet längre :(

Antar att jag måste börja kolla redan nu på vad vi ska göra nästa vecka, eftersom jag kommer att jobba alla dagar utom torsdag, så det missas en del. Inklusive en hemtenta, men den får jag helt enkelt skriva på måndag och tisdag kväll!
Missar sen ytterligare en VFU-dag, men vad ska man göra liksom?
Får man jobb så får man :)
Sen så håller jag hårt vid att jag bara behöver bli godkänd på 62,5% av kursen.. men ska inte utgå från det, ska faktiskt försöka komplettera allt jag inte närvarar för.

Ska faktiskt ta tag i lite missade saker redan nu!
Så, önska mig lycka till i pluggandet, det lär behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0