HP7

Jag såg nyss på Facebook någon som skrivit en sammanfattning av filmen, och tänkte "J-vla idiot! Kul! Nu vet man ju vad som händer!"
Sen insåg jag... jag har ju faktiskt läst boken några gånger. Jag vet redan vad som händer. Smart Catherine.

Ska självfallet se filmen ändå! Hoppas att den är typ tusen gånger bättre än jag förväntar mig, trots att mina förväntningar är bra höga. Men filmerna har varje gång överträffat sig själva och jag bara drömmer om hur bra denna kommer vara!
Vet dock inte om jag vill se HP7 del 1 innan del 2 kommer. Det kommer vara alldeles för spännande tror jag.
Fast jag känner ju mig själv, och så fort jag har råd ska jag se den. Helst av allt på bio. HP måste ses på bio!

Jag, och min kära vän Ida, är värsta Harry Potter-nördarna. Vi satt en gång och tittade på en innebandymatch.. eller var det fotboll? jag vet inte, jag hatar sport.. Vi förde typ hela tiden en väldigt uppspelt diskussion om vad typ alla karaktärer heter, allt dom gör och när osv.

21 år gammal. 21 år ung.
Men jag lovar, om jag får barn (ja, om.. jag har inte bestämt mig än) så ska jag tvinga dem att se alla av "vår tids" grymma filmer. Som Sagan om ringen, Harry Potter, Transformers.. U name it!
Kanske tillochmed Jurassic Park.
Men oavsett vad man visar så kommer det ju vara superlame för att det inte är i 3D. Haha.
The wonders of technology.

Vet dock inte om jag nån gång kommer klara av en 3D-tv. Jag blir åksjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0