ideas

Jag längtar till första advent.
Jag vill julpynta. Det blir första gången som jag verkligen går all in på julpynt hemma, i min egen lägenhet.
(Våran egna lägenhet.. sorry babe<3)
Förra året så hade vi lagom kommit i ordning, för vi flyttade in i vår förra lägenhet 21 november. Så när man lagom fått upp alla gardiner, tavlor och allt krimskrams ville man inte direkt byta ut det på en gång. Så det var väl en adventsljusstake och lite lampor i fönstret som blev "julpynt" för den gången.

Något som ska kompenseras starkt i år! Har beställt gardiner, köpt på oss en massa juligt krimskrams, glitter, ljusstakar, tomtar... you name it!
Har en idé för köksfönstret som jag är sååå sugen på att fixa! Tror dock det lär göras när Rickard är på jobbet, för han kommer säkert inte tycka det låter bra. Men det kommer BLI bra!

Så, jag längtar till advent. Men inte till allt som kommer innan.. kunde gärna bara hoppa fram till den 28e och låta allt däremellan vara färdigt, gjort och.. över.
Kommer bli jobbigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0