jubba

Jubba jobbar, jubba!
Första dagen kändes.. bra! Spännande, och väldigt nervöst - iallafall första delen av dagen, sen kände jag mig allt mer avslappnad. Men mycket nytt är det, må ni tro.
Ska bli kul att tänka efter på fredag kväll, hur mycket mer jag vet och kan då än vad jag gjorde på måndag morgon.

Imorgon är det tillbaka, en timme kortare dag, vilket dock säkert inte kommer märkas för det är full rulle nästan hela tiden - i love it! Jag står ju verkligen inte ut med att rulla tummarna på jobbet. Jobbar man ska man arbeta!
Och mina kollegor är jättetrevliga, allt känns bara positivt :)

Däremot är den stora elefanten i rummet - en hemtenta som ska vara inne onsdag kl 17. Jag jobbar ju hela dagen imorgon, och onsdag. Så ska jag ha en chans att få den hemtentan klar måste jag i princip sitta hela kvällen idag och imorgon. Men just nu känner jag att jag inte orkar.
Jag orkar inte ens göra mat.
Jag ska laga kyckling (i ugn) och ris (i riskokare). Det lagar sig själv, kort sagt. Men inte ens det orkar jag.

Eller, ja, jo.. egentligen så orkar jag väl, men jag vill inte lämna soffan riktigt än!
Ett avsnitt vänner först kanske?
Ja, det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0