möjligheter

En dörr stängs och en annan öppnas.
Har varit ganska duktig på att inte få upp förhoppningar, och lika så denna gång. Men visst tar hjärtat ett litet glädjeskutt när man får ett svar med positiv klang!

Jag har sökt ett annat jobb nu. Städa en butik varje morgon innan skolan börjar. Såna jobb kan man ju faktiskt ha på sidan av, de tar inte upp hela ens eftermiddag. Och, ett stort plus är att det skulle nog få lite ordning på min dygnsrytm. Få mig att gå upp på morgonen och inte sova bort halva dagarna, även när det inte är mycket att göra i skolan.
För det är såna gånger, när jag ändå är vaken - och sitter och rullar tummarna - som saker blir gjorda.

Så, ja. Jag hoppas verkligen jag får det jobbet. Jag skulle bli överlycklig! Det skulle vara så perfekt.
Bara lönen är rimlig och jag får lyssna på musik! :)
Det slutar nog då med Spotify Premium, så jag kan variera musiken ganska mycket, och ha det i mobilen.

MEN! Men, jag lägger inte ner all min energi på att hoppas på det. Det är kul om det blir så, det vore perfekt. 
Fast världen går inte under heller om jag får ett nej. Life goes on.

Ber om ursäkt för strö-skrivande.. vi väntar på en pizzadeg som ska jäsa klart sen jäklar ska det bres på hemmagjord tomatsås, nyriven ost, nystrimlad skinka och nyskuren ananas!
En pizza totalt from scratch! Inget jävla halvfabrikat här inte ;)
Och ni kan fråga min syster, det blir gudomligt gott!

Kommentarer
Postat av: Emme

OCH BJUDER INTE MIG :'( - det ska jag kommaihåg

2010-11-19 @ 17:20:07
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Den är världens godaste pizza!

Jag måste få receptet, så jag kan göra den till Per sen, men utan gluten. Han tål inte det :P

Jag skulle nästan kunna döda för en bit nu... Kurrkurrimagen!

2010-11-21 @ 12:35:12
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... hemligt... haha

2010-11-22 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0