oh, btw

Jag sökte inte jobb idag. Inte som jag skulle iallafall.
Jag vaknade vid nio, var trött som ett as och hörde att det regnade ute. No fun. Så jag sov vidare. Sen avbokade jag mötet med kuratorn, för jag känner mig så mycket mindre förvirrad och helt enkelt inte i behov av att prata med en kurator. Varpå jag fick till svar
"Du är välkommen att höra av dig....."
Med fem, FEM, punkter! Som om hon blev sur för att jag mår bättre liksom? Vadå, förstörde jag din dag genom att du får sluta en och en halv timme tidigare, förlåt!
Sjukt...

Jag hade iallafall lite tid att fördriva innan jag skulle hem till Malin, så jag var till Britsens butiker och tänkte söka sommarjobb, men på Ica hittade jag inte en enda personal-person, Willys chef hade gått hem för dagen, och på Lidl så var det liiiite för tidigt för att söka, men jag skulle komma in i Februari igen.
Så, jag har tänkt efter nu, att jag nog ska vänta med det, åtminstone tills jag kanske fått svar från de jobb jag sökt via internet. Blir så rörigt om man ska jonglera flera extraknäck samtidigt, och hålla pluggningen igång!

Det är illa nog redan att komvux-kurserna börjar två veckor innan PG1 slutar.. men, jag får väl lära mig multitasking helt enkelt.
Bara jag får CSN-bidrag, slipper krångel, och kommer ur detta med alla kroppsdelar i behåll så är jag nöjd!
Thank you and goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0