oh my corn

Jag har insett något. Ganska stor insikt, enligt mig.
Jag har kommit på vad mitt favoritgodis är! Godis förutom just godis då. Alltså, inte choklad och laktris och colanappar. Snacks, kanske är ett bättre ord. Det kör vi på. Snacks!
Så jag tänkte vara så vänlig att dela med mig mina sannerligen fantastiska åsikter till internet. För jag har, om jag själv får säga det, jävligt bra smak!

Till att börja med: the ultimate snack of all times.
Popcorn.



Jag skulle kunna leva på popcorn! Det är så jäkla gott. Inte onyttigt heller. Helt enkelt: awesome.


Sen, så har vi en grej som min kära vän Ida introducerade mig för. Corners.



Då ska det vara Sombreros också. Detta är viktigt. Dom är krispiga, salta, och roliga att leka med om man har tråkigt! Däremot inte lika tidlösa som popcorn. För, låt oss vara ärliga, man kan aldrig tröttna på popcorn.


Nummer tre på listan: Nachochips.



Detta insåg jag för bara någon dag sen, att funkar utmärks som substitut för popcorn (när dom tar slut). Jag har aldrig varit ett stort fan av chips, det krävs inte många förrän jag blir äcklad av dem. Vet ej varför.
Men nachochips går utmärkt! Då ska det vara salta såna, inte med ostsmak. Det kan bara bli skumt efter ett tag.

Den gemensamma nämnaren för alla dessa tre är... MAJS!
Jag som aldrig riktigt gillat majs i sin ursprungliga form (om det såklart inte är grillat, dränkt i smör och saltat). Men snacks som görs utav majs måste nog vara det bästa som finns! Love it.

Så, nu vet ni det! Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0