smyg-advent

Ja, jag har ju varit lite överentusiastisk och börjar med julpyntandet redan idag, så nu sitter det julgardiner i alla rum, jubelysningen är fixad, och lite av de övriga dekorationerna!
Det är dock bara köket som är nästan klart. Ska nog byta ut några ljuslyktor där innan det är helt färdigt.


Köket gone christmas 2010!


Nya adventsstake-bollar :)


Och en mini-julstjärna, bara så vi fick ställa fram den söta lilla tomtekrukan! :)


Julafton-countdown, med start onsdag!


Och sist men inte minst - min fönsterdekoration! Har ju inte någon gran så nånstans måste ju kulorna hamna?
Behöver dock inte nämnas att jag köpte kulorna just för detta ändamål ;)


Så morgondagen kommer ägnas åt ännu mera jobb-plugg, har lite kvar att göra än, men sen ska det storstädas och så ska jag byta ut krimskramset till version vintertid!
Ska bli så mysigt :)
Längtar lite till tjejerna ska komma hit på jul-bak, så det blir 110% stämning.
Lär fixa bra julmusik till dess bara!

Men nu så ska jag sluta för dagen - och se på vänner! Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mysigt ut

2010-12-03 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0