success

Efter 4½ timmars plugg, 6 sidor á 1699 ord med antecknigar så känner jag mig färdig för idag.
Har två texter kvar att läsa (alltså, titta på alla rubriker, och till slut anteckna en sammanfattning av de första två-tre styckena), vilket jag ska göra imorgon förmiddag.
Efter seminariet imorgon ska jag se på förre veckans föreläsningar också.
Sen är jag ikapp det jag missat från en hel vecka. På totalt kanske 8 timmar.
Sweet.

Så nu blir det en kvällsmacka, lite teve och en tidig kväller. Ska upp senast kl 8 imorgon, göra mitt fair share av pluggande, sen ska jag ta min dagliga promenad till och från skolan. Blir 6 km tur & retur, så tycker det är ganska bra :)

Har inte så mycket mer att skriva om, så tackar för idag.
Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0