svävar iväg





Skulle trivas väldigt bra på mitt finger, en av dom där!



Helst en sånhär också! Typ den finaste jag kan tänka mig.. men såna kan man inte köpa för rimliga pengar i Sverige. Har bara hittat Schalins, och dom är tydligen så dyra att man måste maila för att få veta priset. Antar att hälften av alla giftassugna svenskar skulle ligga avtuppade nedanför databordet annars...

Just denna ring hittade jag på en brittisk sida, för £165. Det i mitt huvud blev typ 16 tusen. Jag tänkte inte så långt. Är ju mer i 17-1800 kronorsklassen.
För en vigselring! Not bad, not bad.

Är inte direkt redo att gifta mig nu. Men skulle vara bra skönt att ha en ring på fingret när man är ute på krogen, haha!
Dom övre hittade jag på http://www.hedbergsguld.se/, och är förlovningsringar enligt svensk betingning. Jag, som tycker USA har uppfattat det helt rätt, tycker att den nedre är hur en förlovningsring ska se ut!
Men, antar att man måste anpassa sig. Men ska jag ha en svensk förlovningsring så vill jag iallafall att den ska vara lite facetterad. Plain, slät guldring ser jag inte charmen i.

Så, älskling. Nu vet du ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emme

Oj oj oj ;) kollar du in ringar utan Rickards vetskap! xD haha men håller med förlovningsring osv bör ha en sten eller se fin ut inte tråkig guldring :)

2010-11-18 @ 22:48:41
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0