you're toast!

I'm toast? No, I'm eating toast. Eller, ja.. snart iallafall. När Rickard kommer hem med bröd :)
Denna dag började.. underbart! Fick sms från syster där hon berättade att hon fått besked från CSN, äntligen! OCH - hon kommer få pengar veryvery soon! Jag är så hiiimla glad för hennes skull :)
Är underbart att något äntligen går åt rätt håll för den finaste systern i världen <3

Så har börjat tänka väldigt mycket idag, och planerat inne i mitt huvud och hoppas att resten av bekymren i min lilla del av världen kommer ordna ut sig snart dem också. Fast allting redan känns mycket, mycket bättre så ska jag prata med skolans kurator imorgon. Vet dock inte vad jag ska säga riktigt, men känner jag mig själv så kommer det bli typ - allt. Allt jag grubblat på de senaste veckorna som behöver ett riktigt utlopp.
Jag vill inte riktigt dumpa all min skit på min sambo, eller mina vänner, för jag vill inte dra ner dem på botten med mig. Då känns det bättre att prata med någon utomstående, som är van att höra klagosång och.. ja, skit.

Så jag hoppas att hjärtat känns ännu lite lättare imorgon eftermiddag. Men satan vad jag längtar till fredag. Ska bli SÅ SKOOOOJ!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Emme

men hallå? Ska du inte nämna din fina dag på stan med fina kusin :'( snyft

2010-11-02 @ 23:11:35
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0