a while

Ja, jag kan erkänna att det är lite illa när tre dagar känns som "längesen". Men är man bloggberoende så, ja. :P
Jag har dock en extremt bra ursäkt. Skolan har varit gryyymt hektiskt senaste dagarna, har inte haft tid till att nöjessurfa. Och det, det är fan inte bra!

Men jag tycker på något konstigt vis ändå inte att det är jättejobbigt heller. Imorse när jag vaknade så längtade jag nästan efter att dyka ner i böckerna. Konstigt, jag vet.
Men det beror förmodligen på att jag totaldäckade efter jag ätit mat igår. Jag var helt färdig, hade suttit med mina nya fina kompisar (haha, nej, jag får aldrig nya kompisar, jag är stolt!) och pluggat nästan hela dagen. Det tar på krafterna!
Så, jag var out cold före klockan 22 igår. Väldigt många plugg-timmar som försvunnit där. Så nu ska lördagen spenderas lika begravd i böcker som fredagen, bara att jag kör solo nu, så får se hur bra det går.

Ska förska bättra mig med uppdateringar också! Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0