älskade, underbara <3

Idag så åktes det till finaste Årsunda på kvällskvisten.
Hem till mamsen och få god mat, och lite qualitytime med familjen. Underbart!

Jag glömmer bort ibland hur fantastisk min mamma är. Men bara ibland, för det mesta ligger det och gror i bakhuvudet, en sorts trygghet. Hon är jätteduktig på att laga mat, och hon är den som inspirerar mig inom inredning. Hon har så grymt bra smak, oftast blir jag bara positivt förvånad och imponerad över vilka grymma idéer hon har.
Jag skulle vilja se hur hon tänker, när hon vill göra om i ett rum. För när det väl är gjort så blir det så snyggt!
Hon ser potential i gamla loppismöbler som man själv aldrig kunnat drömma om, och får idéer som är helt otroliga (som jag månader senare sett ute på restauranger och liknande, att de exempelvis anordnat gardiner på ett sätt som mamma pratat om), och hon planerar och genomför det så bra. 
Hon är bäst helt enkelt, min mamma <3

Jag saknar henne jättemycket.
Och vi har diskuterat nu en helt underbar julklapp till mormor och morfar, lite mer ingående idag. Det kommer bli toppen! :)
Jag längtar till jul, till att få spendera några härliga dagar i Årsunda, med famljen. Jag vet att alla säkert tycker det, men min familj är verkligen den bästa som finns!
Dom är så öppna, så kärleksfulla och så roliga. Jag har aldrig skämts för dem, och kommer aldrig göra det. Jag skulle vilja att hela min värld fick träffa dem, och märka hur bra dom är.
Så kan alla gå runt sen och önska att deras släkt vore lika cool som min! HAHA!
Näej, kanske inte riktigt så, men dom är bäst. Det är dom.


Sommaren 2008 framför Engeltofta
Moster Therese, Jag, Syster, Janne, Mormor, Mamma, Morfar och Oscar längst fram
Dom är mer än mitt allt, dom är den bästa delen av mig och jag älskar dem alla gränslöst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0