blue

Man kan sitta och skriva i en halvtimme om hur nere man blir när man tänker på vintern, att man gruvar sig för att drabbas av mild depression år efter år efter år. Eller så kan man helt enkelt sluta tänka på det, och vara glad istället!

Och jag väljer det senare. Jag orkar inte må dåligt en fin dag som denna. Jag har så mycket att se fram emot, att sitta och hänga läpp för meningslösa saker är bara onödigt!

Läste min fina vän Amandas blogg, och hon tänkte kolla på veckans föreläsningar hemifrån. Vilken underbar idé! Jag kanske gör det jag också, någon dag. Men ska faktiskt försöka antingen gå eller cykla till skolan every day, if I may!
Gud vet att jag behöver motionen. Jag vet det också, men jag försöker förtränga det.
Längtar dock så hiiimla mycket till tisdag så jag vet inte om jag kan fokusera på studier ordentligt nu. Jag vill ha en ny säääng! Och det kommer bli så fint i sovrummet, ojojoj!

Nä men nu ska jag läsa kompendietexterna, anteckna och vara awesome! Så kanske jag kan låna ut det till någon som behöver, om jag har använt det färdigt. Tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0