Broken strings

Hade en helt fantastisk rolig och mysig kväll igår!
Det var god mat, härligt sällskap och bra stämning. Något som måste göras om helt enkelt :)
Jag åt Baby Back Ribs, Full rack. Så en hel radda revbensspjäll, fick i mig hälften. Fy vad mätt man blev, men fan vad gott det var!! Älskar ribs, det är så saftigt kött. Nomnomnom!

Var verkligen jättekul att gå ut och äta på ett fint ställe. Inte Jensas direkt. Fina kläder, fina skor - som dock dödade mina fötter, men det är ju givet - annars är skorna inte tillräckligt fina ;D Haha, nej jag tycker inte så egentligen. Men det var något jag aldrig gjort förut faktiskt. Inte med bara vänner, det var underbart! <3

Jag och Rickard åkte buss hem från Borlänge. Satt och pratade lite sådär. Så insåg jag plötsligt, väldigt lyckligt:
-Vi ska ju till IKEA på tisdag!
- Öl?

Selektiv hörsel, kallas det tror jag. Men IKEA på Dienstag, köpa säng! Har lyckats lösa det monetära problemet av inköpet, så nu fattas bara släp och tid - sen far vi! Har dock två föreläsningar på tisdag, slutar klockan tre. Så kommer väl inte vara hemma förrän åtta på kvällen, och då ska det monteras sängar och donas. HÄRLISCH!
Men, jag längtar. Fan vad skönt man kommer sova då! :)

Nu, ska jag unna mig någon timmes lugn tystnad, innan jag börjar läsa kurslitteratur för nästa veckas arbetsområde. Sex texter i kompendium, på totalt 60-70 sidor. Dessutom två texter från internet och 64 sidor i två olika böcker.
Helst både före och efter föreläsningarna. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0