dream a little

Har suttit med IKEA-katalog och hemsida (japp, bägge två!) och tumstock i högsta hugg i några timmar nu.
Tittat lite teveapparatus på elhemsidorna också. Jämför och så vidare. Tror jag har ett litet hum om vilken tv,  eventuellt hemmabiopaket och ny tvmöbel jag är sugen på. Ska lägga fram förslaget till huvudkontoret och kolla vad som sägs där :)



Bestå Tv-möbel á la IKEA



LG 47" badboy LED-tv :)


Inte för att det är några omgående inköp, men det är alltid kul att drömma lite, särskilt när det inte känns som fem evigheter bort!
Måste dock mäta på IKEA på tisdag, för det kan vara så att 47"-aren inte går in. Då går det icke!
- Men det är ju IKEA, så det finns ju alltid alternativ ;)
Tråkiga är att det inte fanns skitmycket färgalternativ på TV-möbeln, svartbrun känns så 2009... HA!
Näej men alltså jag får typ ångest för det är liksom inte så att jag (läs Rickard ;D) tänker lägga nästan fyratusen på en TV-möbel, så när vi flyttar om några år blir den helt fel för det vardagsrummet.
Inte särskilt effektivt, kan jag lova. Man blir sakta men säkert galen.

En sak jag är ganska säker på är iallafall att jag inte vill ha en svartbrun sänggavel. Ska man skaffa nytt kan man like gärne skaffe en annen ferg! Och svartbrun i alla rum.. nej. Nej.

Ja, men hur som heeelst.. jag är helt schlutt i huvudet nu för allt mätande, räknande och tänkande. Nu blir det kanske sängen. Eller, poop-corn?

Kommentarer
Postat av: Emme

OK man behöver inte ha svartbrun i varje rum men dom färgerna på möblerna e sååå snygga :D iaf jag tkr de, vit kan oxå funka och brun? :)

2010-10-10 @ 03:07:48
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0