en kortis

Sov förbaskat länge idag alltså, tjugo över tre tror jag vi vaknade. Men, kan då tilläggas att vi somnade runt fem.
Men, 10 timmar är ändå mycket.
Känns i huvudet nu också, sådär seg huvudvärk.
Men Rickard har varit duktig ändå idag, han är just nu på väg hemåt från att ha tvättat Ford och skott om Mustangen (yes, i wish) till vintersulor.

Själv har jag inte gjort så mycket. Skott om min del av skohyllan till "vinterskor" - alltså de två par skor jag har som inte är gjorda av tyg, eller har en klack på minst 10 cm. Eheh...
Städade dessutom lite i förrådet. Jag förstår inte. Hur mycket man än organiserar, ser till att ordningen ska vara någorlunda okej i förrådet, så blir det alltid kaos till slut. Omöjligt, helt enkelt!
Men, nu så är det lite lättare framkomligt iallafall. Såvida vi inte behöver typ, julpynt. Den lådan är djuupt instuvad.

Nu väntas bara pojken så det blir lite mat i magen, sen ska resten av kvällen segas bort..
Imorgon väntar en föreläsning (eller.. ska jag se på inspelningen på tisdag.. hmm) sen blir det en tripp hem till Gästrikland och hälsa på mamsen innan de far iväg till Spanien. Those lucky bastards.

Jag är dessutom kattvakt åt Emelie, den jäveln är i Tunisien i en vecka! Så jag ska dit imorgon under dagen, mata, vattna och klappa katter :) Kanske borde gå förbi en sväng ikväll också, se så att dom inte river tapeter eller nåt, haha :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

vattna katterna? tänk om emelie visste det!! ;-)

2010-10-18 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0