en tickande bomb

Har funderat hårt och länge, ett ganska långt tag nu, över ett av de hittills största besluten i mitt liv. Och jag vet inte om jag valt rätt.
(Och nej, älskling, jag ångrar inte nånting som har med dig att göra, aldrig någonsin <3)
Det är något som har med mitt liv, min framtid att göra.
Och det känns bara mer och mer fel, för varje dag som går. Kan vara att jag är i en liten svacka just nu, kan vara något annat.. vet bara att jag börjar ångra mig, och vet inte vad jag ska göra nu.
Hur jag ska fortsätta från här och nu.

Jag vill inte fatta förhastade beslut igen, och ångar mig ytterligare.
Jag kan inte heller sätta allt i ord, det får bli en dans kring elden nu. För jag vill inte sätta ut allt i det fria, om det sen visar sig att det bara är en svacka. Så, ja - jag är lite kryptisk, även om de flesta som känner mig säkert förstår vad jag syftar på ändå.

Men, jag vet ingenting just nu. Bara att det inte känns bra. Men tänk om det inte kommer kännas bra alls i framtiden? Skulle jag valt annorlunda? Kan jag fortfarande göra det?
Jag vet inte. Inte alls. 

Kommentarer
Postat av: Kompisen

Våga ta steget! Just do it

2010-10-18 @ 09:43:53
Postat av: Anonym

Nemen :/ hoppas du kommer på vad det är du vill!

2010-10-18 @ 19:32:44
URL: http://tioifem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0