fre... yeah, you know

Ännu en dag med ett segt uppvaknande. Sover man i himmelen vill man inte gärna lämna den!
Skulle till skolan på föreläsning, tänkte promenera med fröken Emelie, men jag missförstod litegrann vart vi skulle mötas, så slutade med att vi tog bilen ;) Men inte klagar man för det!

Föreläsningen var dock helt galet tråkig, tror inte att någon på våran rad lyssnade (kanske Lisa och Elisabeth, men dom är duktigare än oss andra!), och vi gick i pausen. Jag och Emelie åkte till Maxi och handlade lite, sen hem :)

Här i vardagsrummet satt Rickard och kollade på karibienkryssningar, inte helt fel! Så, vi ska nog klara av en sådan nån gång i framtiden.. långt fram. Men det verkar ju gaaanska härligt! Fanns en svit på en av fartygen, som hade balkong på 85 kvadratmeter. Våran lägenhet är 77. Så, en balkong som är större än våran lägenhet. På en kryssning. Nödvändigt?
Det sviten kostade ju för övrigt typ över hundra tusen också, för en vecka. Så man får ju vad man betalar för! ;)

Kikade även på några sista minuten, skulle ju vara sjukt skönt att bara bränna iväg på en sån! Men, skola, pengar, jobb.. mycket står ivägen. Fast några månader framöver kanske :)
Tror inte att Rickard skulle gå med på det, vi har en hel del som vi ska spara till innan man kan börja tänka på resor. Men jag funderar ibland, om det inte är värt att skjuta på vissa saker en-två månader, om man får njuta av sol och värme och frihet i en vecka?
Tål att tänkas på...

Nu, mina vänner, ska jag bege mig till Borlänge och mina vänner! :) Mysepysekväll nummer två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0