fyllefyllehund

Ja, lär väl få något sagt idag också. Det var väldigt jobbigt att gå upp imorse. Somnade klockan tre inatt, eftersom jag läste ut boken Midvinterblod av Mons Kallentoft, som jag lånat av mamma. Har inte varit så engagerad i den fram tills igår, har typ somnat varje gång jag försökt läsa.
Så då tänkte jag igår att jag skulle köra på samma visa igen, och helt plötsligt blev det skitspännande typ mitt i boken. Så då var jag tvungen att läsa färdigt! Den var skiiiitbra!



Rekommenderas! Måste läsa resterande böcker nu också känner jag :)

Hursomhelst, det var drygt att gå upp fem timmar senare, särskilt när man sover såååå skönt! Tog även cykeln till skolan, helt slut när jag kom fram. Så är det sådär jobbigt kallt så jag kan typ inte andas. Var riktigt sömnig när seminariet bara började, stolt över att jag lyckades hålla mig någorlunda alert genom hela.
På väg hem var det grym motvind, växlarna fuckade sig och jag var helt färdig när jag äntligen kom hem. Så det blev sängen ;)

Sov någon timme, sen kom kusin förbi och snodde lite serieavsnitt. Efter det så kom bruudarna förbi, spelade lite spel och snackade massa schiit. Mys, med andra ord!
Nu laddar jag bara för morgondagens föreläsning. Ska cykla trots att det är fredag, hoppas att jag överlever!
Sängen kallar, hör hur den ropar efter mig :)

Kommentarer
Postat av: Emme

Tihihi^^ klart att ja kommer och snor lite avsnitt ;P spec när du kan ladda ner utan NO problemo så ^^ och är ju en bra grej att ja med får träffa dig ^^

2010-10-15 @ 17:56:54
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0