getting old

Ja, jag antar att jag skriver alldeles för mycket här. Ibland alldeles för lite.
Men! Jag har en lugn hemmakväll, känns väl behövd faktiskt. Kändes som klockan var 2 på morgonen när hon egentligen var 20, that's bad!

Jag lagade wokmat och drack lite vin. Tittade på Cougar Town och sedan Eclipse, from the Twilight saga. Visst, den var söt och bra och så vidare. Jag gillade den jättemycket. Men jag hade mycket högre förväntningar än vad som utbetalades. Så, lite besviken är jag. Antar att jag får ta och läsa böckerna i sommar eller så, för jag kommer ju vara limmad - det vill säga, jag kommer inte läsa kursliterattur eller ens gå i skolan om jag inte läst färdigt!
Det får vänta, helt enkelt :)

Har sedan tagit en rejäl rens av min bäbis, TB hårddisken. Den börjar bli lite full nu.. hehe.
Inte raderat några filmer, serier eller sånt. Har bara suttit och raderat alla de onödiga filerna som följer med när man tankar en film. Små bilder och textfiler på någon KB styck. Men många såna blir ju en hel del till slut, varje liten byte räknas! ;)
Så, nu är det nystädat, och nyladdat med 4 Glee-avsnitt, senaste Bones och snart kommer ytterligare Glee från den andra säsongen, som jag totalmissat!

I won't be bored for a while :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0