HELG!

Vilken J*VLA vecka. FY! Det har varit tenta, redovisning, jobbiga saker har hänt. Har inte känt dig länge, men lider med dig vännen <3

Känns på ett sätt lite fel att gå ut och fira ikväll, när så tunga saker finns i huvudet. Men man måste få koppla bort det, och bara ha kul för en kväll. Och vilken kväll det ska bli! <3

Jag har varit duktig och sökit ett jobb nu också. Så tycker jag faktiskt att fröken 20 år idag kan söka det också! ;) Det vore kul :)
Har ringt runt och fått in referenser, så hoppas faktiskt litegrann på detta nu. Det vore faktiskt ganska underbart att ha en extra inkomst, kunna dra ner studielånet! Men, det har jag tjatat om så många gånger innan, ska inte göra det igen. Nu ska jag bara hålla tummarna. I tre veckor. Puh!

Usch, jag hatar att tänka på ekonomi.. men det vore fantastiskt med mer pengar än vad som rullar in nu. Det finns mycket som vill göras.
Ska nog, om det inte blir något med jobbet jag sökt nu, lämna in CV:n på butiker också.. hoppas på extrajobb någon helg ibland. Är ju ändå bättre än ingenting. Och butik kan jag utan och innan. No problem.
NEJ, nu ska jag gå ner till HVC. Ciaop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0