King!

Japp, idag var jag på intervju på Burger King. Han sa: berätta vad du gjort efter du slutade nian.
Så jag berättade. Sen berättade han allt om Burger King. Typ, nästan iallafall. Men hur det går till när man börjar jobba där, vad som kommer hända, vad man ska göra, hur dom jobbar osv osv. Det var väldans massa faktiskt, kommer inte ihåg så mycket nu.
Men han upprepade flera gånger: känner du att det inte är nåt för dig, säg till - känner vi att du inte passar, säger vi till.
Så, känns det bra, något du är itnresserad av? - Absolut!
Ja, men då får du börja då, när passar för dig?

Så, jag ska ringa när jag har en lucka i schemat så jag kan komma på introduktion. Sköj!
Känns lite halvt om halvt ännu, dock. Jag har ju sökt två andra jobb, och är lika intresserade av dom så... Vi får se.

Blev inte VFU idag för jag hade inget besked om vart jag skulle, och så vaknade jag med smällhuvudvärk för dom jobbar i lägenheten ovanför, borrar som dårar. Så det kändes inte lönt, att pallra sig iväg och sen så har jag ändå ingen att vara med? Inget att göra..
Jag ska dit imorgon iallafall. Men först har jag möte med SYO på Högskolan. Känns som det behövs..
Så, får se hur uppe/nere jag är imorgon. Vet nog en sak som ska bestämmas imorgon med SYOn iallafall.
Mer om det imorgon. Nu ska jag inte göra nånting!

Kommentarer
Postat av: Emme

vad är det du går och funderar över egentligen :S du gör mig sjukt nyfiken + orolig!!!

<3

2010-10-20 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0