mamma <3

Min mamma ringde mig idag, för inte så länge sen. Jag saknar henne.
Dom satt och planerade Spanien-resa, skulle boka bil och så. Kommer fram på kvällen, så då blir det Kinarestaurangen. Jag saknar Spanien!

Jag bestämde då att jag och Rickard ska föja med nästa gång. No matter what! Näej men, jag vill verkligen åka dit igen, och vill verkligen att Rickard ska följa med. Fast lite läskigt känns det ändå, dom har säkert ändrat byn jättemycket sen sist. Jag minns inte ens hur många år sen det var, men det var många...

Mamma påminde mig också om att boka tid för besiktning av bilen, något som även pappa gjorde för över en vecka sen. Då skrev jag ner det på en lapp... som en tvättbjörn kom in och åt upp!!!
Nej, men jag tappade bort den, glömde, och fick lite panik nu när mamma nämnde det. Så jag loggade in på en gång och fick det gjort. Tre dagar innan körförbud har jag besiktning, i Rättvik av alla ställen!
Fanns inga i Falun, Sandviken eller Borlänge, så vad gör man?

Brände iväg till Jysk en snabbis tidigare också. Ska ju ha medar till sängarna, så köpte dem på Jysk eftersom IKEA bara har ben. Vilket är lite skumt, eftersom medar tydligen är mycket stabilare?
Jaja, det där kändes lite onödigt att skriva.. jag är ganska trött. Fick huvudvärk som faen när jag satt och läste också, så jag har tillåtit en paus från det. Ska nog försöka ta det lugnt idag, och imorgon.. så kan jag plugga på onsdag.. när jag har sovit i en riktig säng!

King of excuses, hej! Men jag kan fakitskt verkligen inte fokusera. Jag är för outvilad. Så nu vilar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0