memory lane

Ja, här kommer ännu ett tråkigt inlägg med bilder från en resa 2008. Till Storbritannien. Cornwall, Wales och London :)
Det var en resa vi gjorde via Miljötinget, ett gäng tjejer som vann en tävling. Vi åkte miljövänligt (så gott det går) med tåg och båt över till England, sedan tågluffade vi runt i landet, och besökte olika miljö-sevärdheter (som dom tyckte var ganska coola dedär britterna, allt de hade var redan vardagsmat i Sverige. Vi ligger ganska långt före med miljöarbetet här) och avslutade med London!
Jag, som lade ifrån mig pass och allt på ett av alla tåg, stannade kvar hos min London-boende moster i tre dagar extra, och hade det trevligt för mig själv på stan.


En promenad i Cornwall, lååångt ute på landet i England...


... träffade vi lite grisar som var väldigt söta!



Ett hus i en liten stad någonstans, där vi hade en paus i allt tågluffande.


Inne på Center of Alternative Technology, i Wales


Skulle fota en anka, som moonade!


En promenad i Wales' berg


Otrolig natur, alla borde åka dit! (dock bo bättre än oss då kanske, vår stuga var möglig!)


Ända längst uppe på berget, helt fantastisk utsikt. Ingen kamera i världen kan göra den rättvisa..


Sen tar vi ett hopp till LONDON BABY!! Kändes som i en film att se bussarna, men dom var på riktigt ;)


Där behöver man instruktioner bara för att korsa vägen :)


Telefonkioskarna är på riktigt, dom också :)


The Tube, min bästa vän. Hittade i Londons tunnelbana efter några korta timmar, piece of cake!


Guess who?


En av alla super-tama ekorrar i St. James' Park. I ett körsbärsträd! Älskar bilden <3


Utsikten från min mosters kontor i Barclays hus på Canary Wharf. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Emme

sISTA bilden är ju den jag tycker ser ut som en födelsedags tårta eller nåt :P hahaha , men man blir ju avis på moster där :O

2010-10-13 @ 23:41:34
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0