midnight beast

Jag är en riktig nattmänniska. Jag vill sova, men det går inte.
Just nu - för att jag har tusen saker i huvudet.
Först av allt, the big fat elephant som tar upp minst 50% av tankeverksamheten varje sekund av varje timme hela dagen.
Sen, har vi jobb. Klarar jag att jobba på Burger King samtidigt som jag jonglerar med skolan? Jag som redan tappat fokus alldeles för mycket..
Och, om jag skulle börja jobba (för jag vill så gärna!) så hur mycket? Kan jag sänka mitt studielån utan att hamna i direkt fara? Skulle ju vara ganska skönt att inte ha en skuld på närmare halva miljonen när man gått ut skolan.

Sen lite mindre tankar.
Hur mycket kommer jag förgås av pinsamhet när jag ska hålla i moment i undervisnignen på VFUn imorgon? Vad i hlvt ska jag få göra? Helst av allt vill jag inte göra nånting!
Kommer jag ha något att säga till SYOn imorgon? Jag kommer säkert inte ens våga prata med henne! Fan vad sämst jag är..
Jag kommer glömma alla mina frågor och funderingar.
Suck..

Jag skulle vilja sätta mig och gå över budgeten för den kommande månaden, nu när Rickard har fått lönebesked och så.. men jag tror att jag bara skulle börja tänka ännu mer då, så det är väl ingen idé..
Ska nog lägga mig i sängen och försöka, förgäves, sova.
Läste någonstans att man lika gott kan ligga i sängen ändå. Bara kroppen får vila, varva ner. Och har man mörkt och tyst så får hjärnan inte in en massa nya intryck heller.
Så.. I'll give that a try.
Ska börja försöka gå upp samma tid varje dag också. Hey, jag kanske skulle kunna återuppta städningsrutiner då?
Det vore fett nice! (ja, jag använder det uttrycket!)

Kommentarer
Postat av: Emme

kära underbara du, du kommer klara vad det nu än är som tynger dig :) du kommer klara jobb, baa de är vad du vill <3 love u

2010-10-21 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0