ond dag

Nej, raka motsatsen faktiskt! Sov så sköööönt inatt, åh, jag skulle kunna bo i sängen nu. Fyfan, den är helt underbar!
En riktigt bra grund för att plugga, som det känns nu iallafall!
Och ja, jag vet att facebook, bloggar och allt annat sätter lite käppar i hjulen för studerandet. Men det är sånt jag måste få ur systemet innan jag börjar. Annars fokuserar jag inte alls på att läsa och sitter och funderar vad som händer på internet istället (skadad människa, i know..)

Så, jag bara säger att från och med nu tills jag har pluggat färdigt för dagen (gjort uppgiften, lämnat in, och läst ALLT) så tänker internet inte öppnas en enda gång! ALLS! Dendu. Good bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0