perfection

Det är en näst intill obeskrivlig känsla, but I'll give it a go;
Det är ungefär som att vara berusad. Att nyss ha åkt den häftigaste rollercoaster du kan föreställa dig.
Pulsen ökad, man blir lite lätt yr.. ett glädjerus som fyller hela kroppen och man bara.. njuter!















Det måste ju vara VÄRLDENS SNYGGASTE BIL!!!
Jag är enligt termens alla betydelser kär i detta underverk till fordon. Jag sitter helt ärligt här med en puls på typ det dubbla än normalt, och är lika lycklig som ett barn på Liseberg på julafton! Den är så fiiiiiiiiiin!!! <3
Jag svär, om jag någon dag kommer äga en Mustang (vilket jag hoppas på av hela min existens!) så kommer jag vara den lyckligaste människan på jorden!
Åh, jag får rysningar :')

Kommentarer
Postat av: Emme

Really nice ;)

2010-10-23 @ 09:35:36
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasheeeeeeeeeeeeeeta BILAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!! ;D <3

2010-10-24 @ 22:50:20
URL: http://linneeeamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0