sleep TIGHT!

Japp. Sängen blev såld idag. Såld, som i borta. Ingen mer sängram, ingen mer madrass. GONE!
Så, inatt ska jag gosa ner mig i en 90-säng som redan ockuperas av 185 cm Rickard. Som för övrigt inte är lätt att flytta på när han sover. Kanske blir golvet i slutändan?

Och så ska det fortsättas i, inget mindre än, tre veckor. TRE! VECKOR!!!!
Åh, usch. Jag gruvar mig verkligen för det. Haha, alltså. Jag tycker om att sova med min pojke, jag sover jättedåligt utan honom.
Men samtidigt har jag sen urminnes tider haft enorma problem med både nacke och rygg, och sover jag inte absolut 100% bekvämt så har jag utan tvekan huvudvärk dagen efter.
Och det är inte någon snäll, lite halvdan huvudvärk heller, den är gnagande, malande, gränsen-till-migrän artad. Uncool.

Så, ja, jag är lite rädd för mitt välmående de kommande veckorna. Men det gick ju för ett år sedan, det borde ju gå nu också?

Nu får det bli två inlägg för jag svävar ut så mkt när jag skriver.. hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0