sleep tight?

Jag och sambo, min älskling, love you <3, ska ju som sagt skaffa ny säng. Var på jysk och tittade, känns ovärt. Det är liksom 15 år längre garanti på IKEA. And, let's face it - man kan ju bara köpa saker på IKEA? Det finns inga alternativ. Då är man osvensk, hah!

Nej, men hursom. Så eftersom att vi ska köpa ny säng (vilket dock inte lär bli förrän i slutet på månaden, lön liksooom) så tyckte vi att det var en bra idé att lägga ut våran nuvarande sovplats på Blocket. Sängstommen för 800, vill man ha madrass också; 1000.

Vad vi inte tänkte på, och tro mig - jag vet nu hur korkade vi är, var att någon kanske vill ha både säng och madrass omgående. Leaving us without a bed! HM! SMAART!!! Jag blir så jävla arg på/road över hur otroligt kort ens tankebana går ibland. Amazing!

Det är iallafall en liten själ som har mailat på annonsen och frågat om hon kan köpa både och. Alltså, haha! Jag dör!
Visserligen har vi ju en säng i gästrummet/kontoret/guldrummet, som skulle kunna funka tillfälligt. Om den inte var 90 bred. Ehe, vi ska liksom byta för att 140 är lite för litet. Vi tar båda mycket plats när vi sover, real mean sleepers också, slåss och sånt. Så, en 90säng resten av månaden känns... lite tight.

Men jag ska väl vara en bra annonsör och svara ärligt på kvinnans frågor. Whatwhaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0