snow is falling

Not so much. Hörde det ryktas om snökaos idag, men solen har ju skinit som självaste fan! Här bunkrade man upp med vantar, mössa och hela kitet. Lite besviken fakitskt.
Haha, närå - lättad, att vi slipper den ytterligare en dag.

Var och pratade med SYOn för lärarprogrammet imorse. Jag har fortfarande lika lite koll nu som innan, men vet iallafall att jag ska prova på lite lägre åldrar på min VFU, starting tomorrow med Elinas klass 3.
Ska kolla med Erik också om jag får crasha F-2 på måndag. Sen ska jag ha en extra VFU-eftermiddag torsdag nästa vecka, för att ta igen min missade dag. Det är även då jag ska leda ett moment med två klass 8.
Jag ska berätta en spökhistoria!
So totally AWESOME! Satt och letade i böcker idag, men dom är ju så lame.. "ett konstigt monster åt upp en gammal gubbe"... liksom, nej?
Så, jag ska berätta om en local haunting i Årsunda-Sandviken. Om Jenny godkänner den, jag mailade den till henne nyss, haha!

Så, nu sitter jag och försöker ringa Burger King, men kommer inte fram. Sämst. Vill ju berätta att jag kan börja typ nästa vecka. Men, känns fortfarande lite "mjaaahhh".. Jag ska nog ta mig i kragen och gå till lite butiker i Falun och fråga om extra/sommarjobb. Börjar bli på tiden.

Men, nu kommer ett inlägg om mitt problem.. jag orkar nog inte hålla på det längre, även fast jag inte har bestämt mig - långt ifrån, så känns det ändå lite skit samma. Jaja, ni får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0