sönder.. nej, söndAG

Vad hände med att söndag ska vara en vilodag? Hm?
Ja visst, I brought this on myself, som sparar allt skitjobb till sista minuten, som alltid. Men ändå, såhär i efterhand känner jag mig inte så glad. På mig själv då.

En sak som dock piggar upp mig är att tända ljus. Levande ljus är så myyysigt, det känns bara totalt ologiskt och på gränsen till puckat varför jag inte hade levande ljus förut? Det är så avslappnande på nåt vis. Sparar el gör man också, hoho, smarta Catherine!
Jag började tända ljus igen när jag varit hos min kusin Eme en kväll, och hon hade levande ljus överallt i sitt rum. Då insåg jag hur mycket jag saknade det. Jag kan liksom inte ens minnas när jag gjorde så själv senast.

Så nu är det fire in the hall varje kväll nästan, ashärligt!
Fast just i hallen har jag inga ljus. Det finns ingenstans att ställa dom! Sämst. Jag ska kolla på byråer på IKEA, nu!

Kommentarer
Postat av: Emme

Åh jag vet :D visst e jag smart ;) så härligt med tända ljus OVER THE PLACE!!! Fast nu har jag slut på värmeljus :( och vill inte använda upp det jag har kvar från partylite, men men har ju blockljus iaf :P hehehehehe <3

2010-10-03 @ 22:59:42
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0