studysession

Ytterligare en pluggdag avklarad, fan va grymma vi är! Det känns faktiskt inte jättehemskt med den här tentan längre. Bara hemskt. Men inte jätte, det är framsteg!

Men, så bra som vi repeterat (och kommer repetera imorgon också, i sisådär tre timmar!) så känns det faktiskt lugnt, som man faktiskt kan slappna av ikväll.
Eller ja, mentalt iallafall. För min del så kanske det ska monteras säng också. Får se, om jag och Rickard lyckas fynda något.

Det är verkligen på tiden att byta sängen nu, jag har haft samma madrass sen jag fyllde 14, och det är ju bra många år sedan. Dessutom är det ingen superdupermadrass heller, den är från innan IKEA's sovrumssatsning.
Så, ny säng ska det bli. Helst igår.
Dessutom så ska vi äntligen, ÄNTLIGEN, få upp spegeln från golvet! Sockerlåda är helt omöjligt att hitta, så vi borrar. I våran nymålade fina vägg, i know. Men, vi ska bo här bra många år, spegeln kan inte stå på golvet. Det måste bli hål helt enkelt! 

Det känns skönt, jag har stört mig på den jäveln sen vi fick in den i lägenheten, helt otroligt mycket.
Förmodligen för jag älskar våran lägenhet så mycket, och jag vill verkligen att allting här hemma ska kännas bra. Färdigt liksom. Men, det kommer väl alltid vara a work in progress, om jag känner mig själv.
Inredningsfanatiker som man är.
Jag blir för uttråkad med samma lika hur länge som helst. Måste få in lite nytt ibland så det känns spännande ett tag till ;)
Men, nu ska ni inte tro att jag springer och köper nya möbler var tredje månad.. Det räcker med att typ, möblera om böckerna i hyllan, byta plats på ljusstakar, liksom. Såna saker. Så känns det nytt och fräscht.

Jag är galen, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0