thoughts, so..

Jag vill nästan inte skriva något. För jag brukar skriva vad jag tänker på, men nu för tiden tänker jag i princip bara på en enda sak. Och det har jag redan lagt ner så många ord på så jag blir lite trött på mig själv.

Så jag svär nu till mig själv att fram till måndag den 1 november (då min bil för övrigt ska besiktas, fun facts) ska jag itne blogga.
Jag kanske skriver, men jag kommer inte publicera. Jag vill bara inte bli långrandig och sitta och rabbla om samma sak tusen gånger, för sånt vill jag själv inte läsa om..

Men det som kommer hända nästa vecka, som jag inte kommer skriva om är:
Måndag - one last VFU, ska nog vara med F-2. Om inte, så är jag med klass 3.
Tisdag - Seminarie om VFUn, och jag ska ut och söka jobb.
Onsdag - Hemexamination påbörjas, och fortsätter till fredag.
Torsdag - Hemex., plus att jag ska läsa spökhistorier på min komplement-VFU-dag
Fredag - NINE-hundred-hrs, möte med SYO från Borlänge, sen fortsätter jag med Hemex.
Lördag och söndag kommer spenderas med säkerligen en massa grubbel, tankar, funderingar och en gnutta ångest. Förhoppningsvis inte, men jag känner mig själv ganska bra.. jag sätter mina pengar på ångest.

Sen, så är jag tillbaka! :) Ha det bra, I wont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0