too-s-day

Dagen började iiiilla. Sov ännu sämre inatt, går inte att skriva om ens.
Kämpade dock genom förmiddagen, drog förbi banken och fixade med pengar, sen när vi kom hem hade posten kommit - utan kod till vårat emergency-ikea-kort. Kändes som världen gick under litegrann..

Rickard försökte sen övertala mig att vi skulle åka till IKEA ändå, och bara köpa en säng, så jag kunde sova ordentligt (long story, not going there).. så när jag till slut gick med på det berättade han att han ringt upp IKANO-banken, och man kunde handla utan kod.
Så vi brände iväg till IKEA, shoppade det vi skulle ha, och det var REA på sängar, awesome! :D

Tog sedan bra massa mycket tid att montera allting, packa ihop all plast och kartong som blev över, sen åkte vi och slängde det på en gång. 8 timmar efter att vi åkte hemifrån mot Valbo, så var vi hemma och färdiga.
Då blev det ett glas vin (mitt första egna glas någonsiiin!!) och slapp i soffan.



Imorgon taggar vi råplugg och inatt - en gooooood natts sömn! :')

Mätte även tv-möbeln, en 47" går inte in. Får bli 42 istället.. men LG ska det vara, för jag vill uppleva tv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0