triangeln

Hängde med Elina på VFUn idag, i tredje klass. Två lektioner där det först var äppelprovning (lika awesome som det låter!), sen fick vi sitta och rita - lunch följt av två idrottslektioner. Så nu har jag vevat hopprep så jag är helt slut i armen.
Kändes faktiskt mycket roligare än högstadieåldrarna, men vill fortfarande prova F-2.

Dock så känner jag mig fortfarande inte återförälskad i läraryrket.. det känns mest motigt allting. Men, ska maila SYOn och be om att få byta från Engelska till Barnkultur & skapande iallafall. Så ett beslut har vi tagit idag. Framsteg, we like! Kommer dock sakna min handledare, Jenny har varit jättesnäll och hjälpsam.
Men, som tidigare nämnt, får se klarare efter fredag.

Fick tråkigt besked igårkväll, visserligen har det inget med mig att göra personligen, men jag lider verkligen med min vän ändå <3
Kan inte ens föreställa mig hur tungt det måste vara, önskar det fanns något jag kunde göra. Men det är svårt att göra någonting i såna här situationer, vet inte vad man ska säga... det kommer jag nog aldrig veta.

Hungrig Catherine nu, Catherine äta mat!


Kommentarer
Postat av: Lisa

wiie, barnkultur o skapande! :D hoppas du får smak för läraryrket igen snart =) <3

2010-10-22 @ 15:39:36
URL: http://brunettlisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0