wp

JAG VILL HA WOOOOORDPREEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Men, jag har inget aning om hur man gör!!! Ladda ner, visst. Men sen att installera så ska man ha en massa FTP och SQL, server och domäner och jag vet inte vad nåt av det betyder.
Så, once again, skiter i det.

Kunde bara blogg.se fixa en android-app så kunde jag sluta sukta efter jävla wordpress.. som redan har en sån. Men, jag blir bara arg. Väldigt väldigt väldigt arg av att sitta och försöka göra saker jag inte förstår mig på!
I'd like to believe I'm a rather smart person, så att inte förstå saker raserar liksom hela min självbild.

Hhaha, nejdå! Men jag är jävligt envis, och samtidigt jävligt otålig. Och när vissa saker inte gör som jag vill, eller är så enkelt som jag hoppats på (vissa saker som typ, att installera ett program på datorn) så blir jag så irriterad så jag får huvudvärk! Jag är en sorglig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0