zapp

Jag har nån sjuk grej på gång. När jag sitter och tittar på tv, och det blir reklam så börjar jag zappa. Såklart, är det reklam på alla kanaler samtidigt, och det slutar alltid med att jag sitter och kollar på reklam på en annan kanal. What's up with that? Jag missar ju mitt program, helt syyykt.

I övrigt, jag har fått i mig brunch, och tänker snart återuppta det ändlösa pluggandet! Nejdå, men idag ska jag fan bli klar!! :)
Sen ska lägenheten stooorstädas. Det har behövts i typ en vecka, vet inte när jag dammtorkade sist och moppa golven ska vi inte ens nämna! Så, det blir städdag, när pluggdagen är över. Haha

Så, now I'm hitting the books, HARD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0